Krízová komunikácia

Komunikácia v krízových situáciách, kedy je ohrozený pozitívny imidž spoločnosti, je najdôležitejšou súčasťou komunikačnej stratégie. Ide väčšinou o vypäté situácie, ktoré si žiadajú dôležité manažérske rozhodnutia.Každý manažér pri krízovom manažmente potrebuje znižovať tlak na rozhodnutia. Tlak môže byť vládny, mediálny alebo spoločenský. Naša firma Vám cez skúsených mediálnych analytikov pripraví stratégiu krízovej komunikácie a po celý čas Vám vie byť k dispozícií pri riadení, keďže krízová komunikácia je intenzívna a je potrebná neustála aktualizácia. Práve neustále vyhodnocovanie a aktualizácia stratégie je nevyhnutná pre zvládnutie situácie. Našou úlohou je odbremeniť manažment od tlaku a tak v čo najväčšej miere zmierniť tlak na celú spoločnosť.Krízový manažment, keď ide ruka v ruke s krízovou komunikáciou, tak zabezpečí dobré riešenie pre každú spoločnosť. Náš tím je pripravený participovať na takýchto rozhodnutiach a napomôcť k úspechu ťažkých rozhodnutí.

Stratégia krízovej komunikácie

Každá krízová komunikácia je ovplyvnená samotným štartom. Dôsledná príprava stratégie Vám umožní dobrý štart a rozbeh, na ktorom sa bude dať po celý čas stavať. Náš skúsený tím Vám pomôže čo najlepšie identifikovať všetky riziká, aby ste sa im mohli vyhnúť a nastaviť komunikáciu tak, aby podporila Vaše manažérske rozhodnutia.

– Analýza rizika
– Vytvorenie komunikačného odkazu
– Nastavenie stratégie krízovej komunikácie

Poradenstvo a tréning

Pre hladký priebeh krízovej komunikácie je aj napriek existencii interného tímu nevyhnutný externý pohľad na daný problém. Naša firma Vám ponúka skúsený tím konzultantov, ktorí vám pomôžu nastaviť krízovú komunikáciu a následne pri konzultáciách ju aj doladiť. To Vám pomôže zvládnuť aj náročné rozhodnutia, ktoré sa môžu ocitnúť pod mediálnym alebo spoločenským tlakom. Na posilnenie kvality komunikácie vo vypätých situáciách ponúkame kvalitné školenia krízovej komunikácie pre interný komunikačný tím Vašej spoločnosti ako aj pre samotný manažment.

– Určenie cieľa
– Nastavenie stratégie krízovej komunikácie
– Externé konzultácie počas krízovej komunikácie
– Krízový tréning

Riadenie krízovej komunikácie

Krízová komunikácia je veľmi špecifická najmä kvôli tomu, že nekomunikujeme len pozitívny odkaz, ale čelíme aj mediálnemu tlaku. Na to je potrebný silný tím, ktorý je stotožnený so stratégiou, ale aj dostatočne schopný reagovať na zmeny. Naša firma sa vie priamo podieľať na riadení krízovej komunikácie Vašej firmy, čo spočíva v neustálom vyhodnocovaní komunikácie a intenzívneho pretláčania Vašej stratégie, ktorú vieme aktualizovať podľa vývoja a potrieb.

– Monitoring médií
– Analýza rizík
– Aktualizácia komunikačnej stratégie
– Komunikácia stratégie navonok